نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی


خستگی و بی حوصلگی، 2ویژگی بارز انسان های امروزی می باشد. گرفتاری هایی كه ما درطول شبانه روز به آنها برخورد می كنیم باعث می شوند كه خیلی زود درخود احساس خستگی كنیم.

Fatigue

این خستگی بیشتر اوقات جسمی نیست و متاسفانه این روح ماست كه خسته شده و احتیاج به بازسازی خود دارد. این بازسازی روح شاید در ابتدا دشوار به نظر برسد اما می توان راه های ساده ای برای آن پیشنهاد كرد.

ما در اینجا به بیان 3روش ساده می پردازیم كه می توانند استرس و خستگی را طی مدت كوتاهی از ما دور نموده و آرامش از دست رفته مان را بازگردانند.

  1. یك فنجان چای بنوشید:

برخیزید و كتری را به روی اجاق بگذارید و چای كیسه ای با طعم مورد علاقه خود را انتخاب كرده و فنجانی كه آن را دوست دارید قرار دهید. همین مقدمات ساده تهیه چای را با آرامش و علاقه انجام دهید. خواهید دید كه چگونه عمل ساده ای كه بارها در طول روز با بی توجهی انجام می دهید این بار باعث آرامش شما می شود.

دست خود را اطراف فنجان گرم قرار داده و در بخار تولید شده فنجان تنفس كنید و سعی كنید در این لحظات فكر خود را آزاد نمایید.

  1. بنویسید:

گاهی اوقات بهترین روش برای آرام كردن ذهن كار كشیدن از آن است.  چه چیزی ذهن شما را مشغول كرده است؟ بیماری یكی از بستگان یا مخارج زندگی؟

دست به كار شوید، یك قلم و كاغذ آماده كنید، درمورد نگرانی ها و استرس هایتان فكر كرده و سپس تمام آنچه كه در ذهن تان وجود دارد برروی كاغذ پیاده كنید. اصلا به درهم و برهم بودن  مطالبی كه می نویسید توجه نكنید. فقط بنویسید.

هرچیزی كه فكر شما را درگیر خودش كرده است باید برروی كاغذ بیاید. با این عمل ذهن شما تخلیه می شود و پس از آن احساس خوبی خواهید داشت.

  1. آواز بخوانید:

بله آواز خواندن كاریست كه آرامش فوق العاده ای به شما می دهد. كافیست به ترانه مورد علاقه خود گوش داده و همراه با آن بخوانید. خجالت را كنار بگذارید و تصور كنید شما خواننده این ترانه هستید. اجازه دهید تمام خستگی و استرس های شما با آواز خواندن از بدن تان خارج شوند.

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    پیوندها

    دسته‌ها